Cykeltur

Hej på er!♥ Imorse gick jag upp runt 11 och sen cyklade jag med mamma och brorsan till Gustavsberg. Där Fikade vi, eller jag tog en smoothie sen kollade vi på en ny cykel till mig. Min är alldeles för liten men vi hittade ingen. När jag kom hem var jag helt dyngblöt. Hela jag kokade av värme så jag hoppade ner i poolen och gud så härligt det var. Efter doppet gjorde jag en pastasallad till lunch. Supergott! Egentligen skulle vi åka ut med båten idag men den ska säljas eller det är nån som kollar på den nu.
Nu ska jag packa. Vi hörs senare idag. Kram kram ♥


Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

2011-07-30 @ 15:21:04
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback