My Day

Tumblr_ll11dx5o9u1qcrsn7o1_500_large

Hejhej! Idag har jag inte gjort så mycket. Hjälpt mamma i trädgården och sådär, så nu är jag värd en One piece sa hon. Glad tjej! Sen kollade jag på en långfilm på tv som jag inte kommer ihåg vad den heter och till det åt jag jordgubbar med mjölk och socker.

Efter en stund åkte jag och mamma in till Forum där jag klippte mej. Det blev rätt så kort men det hinner växa ut innan skolan börjar. Det är rätt skönt med kort hår tror jag nu  på sommaren. Vill ni ha en bild får ni kommentera :D Nu ska jag äta middag. Lax, potatis och sås. Ha en bra eftermiddag/kväll. Puss på er ♥ 


Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack, vad glad jag blir! :)

allt bra med dig?

2011-06-26 @ 18:11:47
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Ella

Bild eller så ses vi! :D

2011-06-26 @ 20:53:50
URL: http://rightnowinmyworld.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback