Dalarna imorn med internet! =)


På nått sätt älskar jag denna flummiga bild från skolavslutningen 2011. Vad tycker ni? ;)

Hejsan! Just nu har jag värkligen ingen lust att skriva.. För jag gjorde just en jättelångt inlägg men nu försvann det.. Aja, får börja om lite smått. Imorn ska jag somsagt till Dalarna vilket ska blir super, toppen! Jag har packat klart ska bara ta med datorn så jag måste stänga av nu. Jag ska ju upp runt 06.00 imorgonbitti.  Jag måste bara tacka er för alla underbara kommentarer som jag har fått på sistonde. Ni är guld värda. Tack, tack! :) Aja, Sov gott nu! Puss puss ♥

Postat av: Jennifer

Hej!

Nu har jag en TÄVLING på bloggen där du kan vinna EN VALFRI VARA FRÅN NELLY / MY LOVE BASKET! Hur fantastiskt låter inte det? Besök bloggen ( www.submit.blogg.se ) för mer information.

2011-06-30 @ 13:28:23
URL: http://submit.blogg.se/
Postat av: Josefine

Fin bild! :-D

2011-07-01 @ 00:59:24
URL: http://avjosefine.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback