Hur ska jag börja detta inlägg?

Jag börjar med ett stort Hej, det var länge sen! :) Nu börjar jag antingen med att skriva vad jag har gjort under lovet elr så blir det vanliga inlägg. Jag tror et få bli valiga inlägg men lite kan ni ju få veta om mitt lov hitills. Det har varit helt fucking underbart! Jag älskar detta sommarlov, jag är helt kär ♥ Först var jag en vecka i Norrköping på Sportscamp, vecka 2 gumnastiK och det var den bästa veckan i mitt liv. Det var galet jag lärde mej asmktsaker på lägret, inom gympan. Sen va det disco och jag har träffat världens bästa kompisar. Älskar er alla!Sen har jag även shoppat, solat, badat, varit ute med båten, varit i dalarna och skitmkt mera. Vill ni veta mer får ni kommentra att ni vill. Vi hörs snart igen! 

Här kommer en bild på min älskade grupp från Sports camp! Kärlek till er alla ♥
 
 



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback